Problem med Mecenatkortet? Se hit!

15 oktober 2018

Vi har märkt att flertalet studenter har beställt ett mecenatkort men inte fått plastkortet hemskickat eller fått tillgång till appen. Efter att ha samtalat med Mecenat om problemet har vi hittat vart skon klämmer. 

Ni som inte fått ett mejl av Mecenat som instruerar er om er kortleverans och hur man loggar in i appen måste först kolla igenom era inkorgar på samtliga mejlkonton (gamla som nya). Detta för att försäkra er om att mejlet inte hamnat snett. Glöm inte att även kolla skräpkorgen! 

Om det är så att ni inte hittar mejlet ändå måste ni kontakta Mecenat själva om detta och be om ett nytt mejlutskick. 
Mejladressen är: kundtjanst@mecenat.se

Anledningen till strulet är att Mecenat har stundtals fått en bugg i sitt system, som inte hämtar våra korrekt gjorda beställningar. 

Vi ursäktar för eventuellt obehag som detta skapat och håller nu tummarna för att ni alla ska få tillgång till era mecenatkort! 

Hälsningar från SöderS kommunikatör, 

Izabelle Johannisson