Arvodet för din mötestid som studentrepresentant betalas ut i en klumpsumma efter en avslutat termin. Därför behöver du endast fylla i din tidrapport i slutet av terminen. Du rapportera då in det totala mötestimmar för hela terminen. OBS! Både registrerings- och tidsrapporteringsformuläret måste vara korrekt ifyllda och in skickade senast 30 dagar efter avslutad termin för att arvodesutbetalning ska ske. Vid felaktiga eller uteblivna uppgifter kommer din betalning inte att gå igenom.
Börja med att fylla i formuläret "Registrering" och fyll sedan i formuläret "Tidsrapportering". Sitter du i flera råd/ organ ska du fylla i ens tidsrapport för varje råd/organ. Du ska få ett bekräftelsemail på att vi tagit emot din registrering och tidsrapport efter att du skickat in dom.
Du behöver endast fylla i formulären om du har rätt till arvodering!
Har du rätt till arvodering?
Uppgifterna kommer endast att användas för att kontakta dig inom ramarna för uppdraget och för att administrera arvodesutbetalningen. Lämnade uppgifter nås av och administreras av generalsekreterare och samordnaren för studentrepresentation.
Frågor arvodering kontakta Gabriella Evrén, Samordnare för studentrepresentation, studentrepresentation@soders.nu